יום שלישי, 30 באוגוסט 2011

אינדקס עסקים

האינטרנט הפך במהירות מדהימה לאחד הכלים היעילים ביותר כיום לפרסום. בין אם באמצעות פלטפורמות שונות המאפשרות פרסום בחינם (כגון אתר הפייסבוק למשל) ובין אם באמצעים הדורשים השקעה כספית (כגון קישורים ממומנים בגוגל) – יהיה זה קשה להתווכח עם העובדה כי הפרסום באינטרנט עובד ומשתלם.


האינטרנט הוא כלי מגוון המשתנה חדשות לבקרים, וכך גם תחום הפרסום באינטרנט. אחד הכלים החדשים והמצליחים בתחום הפרסום באינטרנט הוא אינדקס עסקים. מדובר למעשה באתרי אינטרנט המאפשרים לקבל מידע רב על עסקים ובעלי מקצוע שונים. במאמר הבא נסקור את היתרונות של הכוכב העולה החדש בשמי הפרסום המקוון – אינדקס העסקים.


אינדקס עסקים – למה זה טוב?

לאינדקס העסקים שתי תכונות עיקריות שהופכות אותו לכלי ייחודי ויעיל לצורך פרסום. אך ראשית נסביר בפירוט מהו למעשה אינדקס עסקים. אינדקס עסקים הינו אתר אינטרנט המכיל ארכיון עצום של עסקים, ספקים, בעלי מקצוע ועוד. מדובר באתר נגיש וקל לשימוש לקהל הרחב ומשלב מנוע חיפוש מתוחכם אשר מאפשר חיפושים ספציפיים ביותר. מכאן כבר ניתן לנחש כי מדובר בכלי פרסומי חזק מאוד, המאפשר לבעלי עסקים ולבעלי מקצוע להיחשף לקהל רחב במהירות.


אינדקס עסקים מאפשר לגולש לקבל את מירב המידע לגבי עסק או בעל עסק – סוג השירות המוענק, דרכי התקשרות, קישורי אינטרנט ולעיתים אפילו המלצות גולשים. התכונה השניה שהופכת את אינדקס העסקים למצליח כל כך היא העובדה כי הוא מאפשר שילוב קישורים לאתרי האינטרנט הפרטיים של העסקים. בכך מתאפשרת למעשה לא רק חשיפה של בעל העסק לקהל גדול ומגוון, אלא גם הגברה של התנועה באתר הפרטי של בעל העסק.


כידוע תנועה משמעותית באתר אינטרנט מסויים מהווה את אחד מהכלים המשמעותיים לצורך קידומו של האתר במנועי החיפוש השונים. כל התכונות המתוארות משולבות למעשה באתר קל לשימוש ונגיש גם לגולשים הטכנופוביים יותר, דבר שהופך את אינדקס האתרים לאחת השיטות המוצלחות ביותר לצורך פרסום באינטרנט.